Wie kiest voor een Meu’BEL, mag rekenen op een onberispelijke service

door Chris op 24.12.2013 om 11:00 gepost in Dit is Belgisch!

Niet dat we denken dat het snel zal gebeuren, maar stél: je hebt een tafel, kast of stoel van een Belgische fabrikant in huis gehaald, en het stuk raakt beschadigd. Dat hoeft geen groot probleem te vormen: de winkel waar je het meubel kocht, kan wellicht kleine herstellingen uitvoeren. Is de reparatie ingrijpender en moet er bijvoorbeeld een compleet onderdeel worden vervangen, dan kan je winkelier terugvallen op de dienst na verkoop van de Belgische fabrikanten. Door de beperkte afstand kunnen zij de stukken weer als nieuw maken binnen een relatief beperkte tijd en voor een relatief laag bedrag.

Heel anders vergaat het meubels die van de andere kant van de wereld komen. Door de hoge transportkosten kan de kost van de herstelling hoger oplopen dan de prijs die je er ooit voor betaalde. En wat gebeurt er dan met die kapotte stukken? Dumpen bij het grof huisvuil?

tags tafel, kast, stoel, dienst na verkoop, service

> terug naar overzicht

Reageren?

Nog geen reacties! Reageer als eerste.